Alla hjärtans dag >3

Egentligen tycker jag att denna dag är liite jobbig eftersom jag inte har nån kärlek på det viset som jag kan få uppvakta å som vill uppvakta mig, men självklart har jag ju min älskade familj å mina närmaste vänner runt omkring mig :) Å idag har faktiskt varit en bra dag ändå :) inte mått så bra sista tiden å har egentligen haft minimigrän idag , men har haft arbetskollegor runt mig idag som faktiaskt gör det liiite lättare på jobbet :) å så hade jag 2 paket å hämta..

Ska det va såå ska det va, hitta den här "party"väskan till min iPhone, kunde bara inte låta bli, hihi..  


Hade velat haft den helt i guld, men den var slut, så det bidde den vita, men det är ju guld i den å..  Man kan ha iPhonen å konto/körkort med i.. Allt på samma ställe ;)

I andra paketet var det en trådlös mus å tangentbord :) åååå jag klara av att installera det, jippiiiii ;) köpte en kabelförut så nu kan jag kolla på dator på tv å sitta i soffan å skriva å allt så, såå skönt :)

Nu önskar jag alla en helt fortsatt underbar alla hjärtans dag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0