"Fotomontage"

God kväll alla glada :)

Ikväll har jag en lugn hemmakväll, liite trött efter dålig sömn de senaste veckorna.. I tors kom jag inte i säng förrns 12 på kvällen, men hade haft ett trevligt/mysigt besök av min fina vän Eléné :) Vi planera bl.a in en kryssning i slutet av april å så ska vi åka till underbara härliga Göteborg en weekend i början av augusti :)



Igår kom goa systersonen Jack till mig direkt efter jag slutat jobbat :) Han sov hos mig till idag.. Så igår var vi å handla lite gott till kvällen å sen hade vi fredagsmyys :) I fm var vi ut på stan en sväng tog en fika på Mercato.. sen var vi bara hemma tills det var dags för kotten å åka å träna hockey.. Kolla en sväng på honom :) Hmm... Finns nga snygga pappor där å ;)) Hihi.. Sen kom goa Ronja å min kära syster å hämta hem Jacken..




Imorrn ska kära mamsen å jag åka en sväng till Erikslund å shoppa å ha en myysdag :)

Måste bara säga: Jag ...... min iPhone <3 Har hittat nga appar där man kan göra fina fotomontage :) Sååå här kommer liiite bilder..

>3 LOVE <3



Min underbart goa misse, Cosmos <3


Syrran, mamma å jag på mammas 60-årsdag förra året i underbara Rom <3


Underbara blommorna tulpaner :)


Underbara Västervik :) jag, Linda s å Linda W ;)


Varm kopp choklad med grädde.. Liite lyx till Jack till frukost :)


Jag å syrran i underbara Göteborg på min 40-årsdag :)


2 av mina underbara goa/fina kottar Jack å Ronja på deras skolavslutning :)


Nu ska jag stänga ner datorn å slappa i soffan.. Upp klockan 7 imornbitte, men ska man INTE jobba så är det helt okej å gå upp tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0