Fredag å helg igen :))

Ikväll har vi varit å grattat mitt allra första syskonbarn som nu inte är liiiten längre, hela 22 år fyllde Emil, vi blev bjudna på en jättegod smörgåstårta å sen  blev det kaffe å fikabröd :) jag hade med mig bl.a björnbärscupcakes med frosting.. Har varit ett jättetrevligt/mysigt födelsefirande :))

Emil 22 år :)





I torsdags fick jag min iPhone 4 på posten, försökte igår å få igång den, typ, nästan en timme tog det å kunna knappa in pinkoden, måste vara nån som tycker att jag gjort nå dumt å gör så att det ALLTID ska strula för mig, hahaha, jaa idag kan jag skratta åt det, men inte igår.. Iaf, nu funkar den bra, sååå hoppas jag gjort rätt som skaffat mig en iPhone 4 :)) Hade även hunnit köpt 3 skal till innan som jag kan byta mellan, fast måste nog få tag på ett som är ännu mer glitter å glamour :) Det ena ska det stå chic på , men det syns inte..




Imorn blir det paaaaarty ;) Barbadoskillarna kommer till statt här i stan, såå gött att dom kommer till min hemmaplan, dom är bara så bäst, fast det var mycke bättre på den gamla goda tiden, när Magnus C var med å dom inte riktigt hade slagit igenom, träffa många nya vänner på den tiden genom dom å som fortfarande finns kvar :)) Jag ska en liiiten förfest hos mig innan :) Meeeeeen va sjutton ska man ha på sig!?!? Den vanliga frågan å nu bidde det ju sååå kallt..

Nga outfit å såå smycken till...


Rätt bar i ryggen å måste ha BH under å har inte fått tag på en BH i samma färg, men kanske kan funka med en svart :S Ej tordas använt än, pga av ryggen..


Denna fundrar jag på om jag ska vänta med tills jag ska till Västervik om ett par helger, men hmmm :)
Ny :)




å denna, nja, kanske, känner mig liite stor i den, mem ändå rätt läcker :S
Ny, ej andvänd, än..


Eller köra på brunt å svart, i detta behöver jag inte ta med å byta skor :S
Har dock haft klänningen nga ggr redan..


Eller skönaste klänningen ever, dock har jag haft den nga ggr oxå :S

Jaja, får väl se imorn, när jag är färdigfixad, vad som känns bäst just imorn :P

Nu ska jag softa framför tv:n :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill ju se kläderna på!!! :)

2012-01-21 @ 00:07:54
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Marléne Åkesson

Hihi, jaaa, men jag hade inte tid å pröva.. Det får bli imorn å dåå hinner jag nog inte ta kort :( Kraam..

2012-01-21 @ 00:55:36
URL: http://marleneakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0