Snart slut på en väldigt trevlig å bra helg :)

Igår fixa å dona å städa å tog jag det lite lungt tils det var dags å göra sig iordning för paarty :) Eléné, Emma, Kristoffer å Annika kom till före på förfest.. :) Är såå nära å bra från mig till hottan.. Underbara Barbados spelade där igår.. Det är inte riktigt som förr i tiden på Magnus tid, när han sjöng, men dom är ändå ett jäkligt gött gäng killar, såå trevliga.. Har kännt dom i över 10 år nu.. :) Såå skönt när dom kommer till min hemmaplan å spelar :)



Eléne å jag :)



Kristoffer, Emma å Eléne :)






Annika :)






Nu ska jag bara softa i soffan.. Bidde inte många tim sömn inatt.. 4 tim typ :) men det var värt det.. ;))


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0