Bla.a min födelsedag :)

Japp, då har dagarna rullat iväg igen...
 
Lite bilder från när vi gratta fina, goa systerdotter Ronja <3
 
Hade en jätteskoj helg i Västerås med Eléné <3 med en massa tur å tokigheter :P Först fick vi hotellrummet billigare, sen VIP in till BMB å så blev vi bjudna på drinken rosapantern :) å inte bidde det många timmar sömn, men det var det värt :)
Lite förfestbilder på hotellrummet ;)
 
Mina såå snygga häftiga skor som jag tänkte jag skulle premiäranvända :) hmmmm, dock bidde det inte såå, tog nga lite bekvämare :P
I tisdag fyllde jag då år.. Man blir ju bara yngre å yngre, hihihi ;P
Hade tagit ledigt den dan så jag kunde fixa å baka till kvällen när familjen kom å gratta, min älskade familj <3 som bara är sååå underbara..
Fick bl.a detta :) sen fick jag även syskontid med syrran nån dag framöver, en middag eller nått, få umgås <3 åååå imorn kommer en bil å hämtar mig ca.16.15, en hemlig resa, har ingen aning om vart vi ska :S spännande :) Sååå imorn slutar jag 11.30 sååå jäkla gött :)))
2 såååå fina orkidéer <3
älskade goda likör 43, muuumsssss :)
Jättefin ljuslykta å blommor från Malin, Emil å Leone, Presentkort på kicks, likör 43 från syrran å familj å även middagen :) Orkidéerna, lite annat, hemliga resan,  nötkvarnen, som jag önska mig å som bidde ännu mer guld värd för den är arv från älskade mormor <3 
Detta hade jag bakat å bjöd på :)
Näää, nu får det bli fler bilder efter helgen å då kan jag även berätta vad för spännande som händer imorn :)
Natti natti alla fina där ute <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0