Ny vecka å väntar på paket :))

 
........ det kom en bil å hämtade mig förra fredagen 5 okt, dock liiite försenad, men det var min syster å hennes äldsta son å hans tjej, sen for vi vidare till mamma å pappa å hämtade upp mamma... Nu fick Emil fortsätt köra oss vidare.. Kära syster å kära mamma å jag satt bak å skålade i lite gott vin å skrattade gott :) Jag visste fortfarande inte vart vi skulle, men hade mina aningar att vi skulle till västerås iaf. :P å så bidde det.. Emil å Leone släppte av oss å så gick vi till ett mysigt ställe å åt en jättegod buffe å ännu mer vin såklart ;) sen så börja mamma å syrran titta lite nervöst på klockan  :P vi skulle visst vidare. Emil å Leone ko å hämtade oss igen sen for vi till bombardier arena (tror det heter så, hihihi) å bidde det till å se underbara, härliga showen "ladies night" Det var jättemysigt å var väääldigt svårt å sitta still på stolen, man ryckdes med ;) Sååå tack världens bästa syster å mamma för att ni bjöd mig på detta å med er 2 <3
Skååål å på väg :)
 
Nu i fredags så hade jag myyyysfredag ;) hihihi.. Var trevligt å mysigt på många sätt ;)
 
I lördags 13 okt. var det 1 år sen som min älskade mormor somnade in <3 1 år av såå mycket saknad :(
Mormors 90-årsdag förra året <3
 
Så på kvällen hämtade jag upp mamma å så åkte vi ner till mormor grav å tände ett ljus för henne <3 sen åkte jag hem å fika hos mamma å pappa <3
Igår hade hag en städ, tvätt å fixdag å så följde jag även med syrran när hon skulle tända ljus, men först åkte vi å hälsade på mamma å pappa <3 som förr, bara vi fyra, :)
I helgen ska jag ha en förfest för sen vidare utgång på sala statt, ska väl försöka ge det en chans, men med trevliga vänner å gott å dricka å mycke skratt innan så blir det kanon.. Beställde ett par skor som jag hade hoppats kunna ha på lör, men dom skulle först inte komma förns nästa vecka, men nu har jag fått medelande om att dom är på väg :) sååå hoppas dom hinner å att dom passar :) fär då är outfiten fixad :)
 
 
Sååå jag hoppas veckan går fort å det blir helg igen.. Blir förhoppningsvis en fika imorn med fina Eléné <3 å på tors ska bli lite ompysslad efter jobbet hos frissan :)
Nu ska haf fixa lite kaffe å mackor å kolla på svenska projekt runway..
Ha en underbar fortsatt mån nu alla ute i etern ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0