Min nya fina bil :)

Först lite om fina systerdotters Ronjas födelsefirande :) Bilder kommer sen :) Det var som alltid såå jättemysigt å trevligt.. Vi blev bjudna på jättegod mat å vin till, sååå jag tror kära mamma å jag bidde liiite småluriga :) (på en sön) men shit va vi skrattade, hade träningsvärk i magen på mån efter allt skrattande... :) Sen fika vi gott fikabröd.. Jag mår alltid så bra när vi umgås, mamma å pappa å syrran å hela hennes familj <3 dom är bara så bäst <3
 
Nu kan jag ääääntligen säga vad det var jag sett framemot :)
 
Jag har köpt mig en ny bil.. En lila Peugeot 107 :) å som sagt, helt ny!!  Som det känns nu iaf. så känns det jättebra.. Den ska vara sååå mycket billigare i allt mot den jag hade innan... Jag gilla min förra bil oxå, men den började falla ihop lite å så verka det som det va bara gamla gubbar som hade sån bil, hahahaha.. Den här känns tuffare å som jag :)
Min lil(l)a pärla <3
 
Idag fick jag hem en fickplunta som jag beställt, tänkte att den skulle bli kanon till helgens bravader, hihihi :)
Rätt häftig tycker jag å man får plats med så mycket som 30cl..... nånting ;P
 
Nu måste jag sluta för nu ska jag se på "hela sverige bakar" ett program som jag faktiskt sökte till å gick vidare i nga led, tyvärr så lät jag för osäker om jag kunde tillbringa 3 veckor i stockholm i sommar, man fick inte veta så mycket mer.. Så bidde inget :( NU ångrar jag mig sjukt mycket att jag var lite osäker!!! Kan inte sluta tänka på att jag vill göra en glitter å glamour bakbok :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är nyfiken på hur din helg har varit :) skriv ett inlägg om den vettja! kram

2012-10-02 @ 00:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0