Söööndag med födelsefirande :)

Då var det lite mer än en vecka sen igen då.. Hade det jättetrevligt förra fredagen i Linköping, behövde verkligen det :) få träffa de goa killarna igen efter alldeles för lång tid.. Dom gör en på såå gott humör, såå så synd att dom inte har så mycke spelningar i närheten längre.. Är nått speciellt med musiker ;) Har typ "känt" dom i ca. 13-14 år nu :) Jag har träffat nga vänner genom dom å vi har haft såå grymt skoj på deras spelningar för nga år sen nu :) nu har systrarna skaffat familj:) jag har även åkt mycket själv å så även i fredags.. Kan tycka att det oxå är sååå skönt å bara få tänka på sig själv å bara njuta å det är bara jag å dom, å såklart en massa andra man inte känner.. Svårt å bestämma mig vad jag skulle ha på mig, hade mig nga st. olika outfit, men bidde detta å smycken till å så :)
Finns nått jag verkligen skulle behöva skriva av mig, som gör mig väldigt besviken å ledsen, men men.. Ibland kanske bättre att vara tyst, fast man egentligen vill personen i fråga ska få veta, fast tyvärr vissa förstår inte ändå fast man försöker säga nått :(
 
Min äskade syster var hit å titta till min misse när jag var borta å när jag kom hem låg det en såååå jättefin present från henne <3
Jag har fått upp den ordentligt på väggen nu :)
Systra mi å jag för måååååånga år sen <3
 
Jag bara älskar min underbara familj.. Mår sååå otrogt bra när jag får umgås med dom <3
Igår bidde det en lugn dag med bl.a bakande.. Chokladkladdmuffins som Ronja önska sig i födelsepresent :) Jack å Ronja har önskat sig dom de sensaste åren nu, det ger ju gott betyg :) å så bidde det vaniljkrokar som jag ska bjuda på bl.a när jag fyller om ca. 1 vecka...
 
Idag ska vi fira fina goa Ronja som fyllde 12 år i tis :)
Hon blir så stor, mitt <3
 
Åååå, på tisdag händer det ääääntligen nått spännande :) Hoppas det iaf. ;) Så förtäljer då...
 
Nu ska jag fixa iordning mig :)
Ha en underbar sön nu allihopa <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0