Nu hoppas jag det börjar hända saker?!? :)

Kan börja lite med förra helgen :) på lör kom min fina systerdotter å kolla på melodifestivalen bl.a med mig å sov även över.. I väntan på mellon så skulle vi spela monopol :) dock fick jag först en helt annan medspelare mot vad jag trodde, hihi...
min fina Cosmos <3 ville tydligen spela :)
 
Men det bidde Ronja till slut <3
Vi hade en jättemysig kväll <3 Inte ofta man hinner träffa sina systerbarn längre, dom blir så stora å fullt upp med annat..
I helgen har fått mycke småsaker gjort som legat å väntat å så fick jag å min granne ääääntligen till det med en fika igår på Johanssons fik.. Var mysigt. Vi har försökt länge, men alltid nått som dykt upp..
Bidde lite bakning oxå :)
Mini tobleronecupcakes :)
Å så bidde det lyxmazariner idag, dock inte dekorerade än...
 
Okej, om jag ska återgå till rubriken ......
 
Jag har bl.a sökt nga jobb jag går å väntar på.. Å kan säga att det sker inte till vanligheten att det dyker upp nga jobb att söka, men nu har det gjort det :) så hålla tummarna.. men både och, för har även sökt en annan sak jag så gärna vill göra.. :) sååå jag vill att alla saker ska gå igenom, men tyvärr krockar det då.. :P Men spännande är det.. Nu ska jag myyysa ner mig i soffan å kolla på underbara gamla godingen "Dirty Dancing" å veckan som kommer är det bara en 4- dagars jobbvecka.. Ska bli såååå skönt.. Läääängtar för då händer det en massa trevliga saker oxå :) Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0