Seeemester ❤☀😎

 
Nu har jag äntligen fått min efterlängtade semester på 3 veckor :) sen jobbar jag "bara" 3 veckor till sen slutar jag på det jobbet jag är nu, har sagt upp mig för jag har äntligen fått tag på ett nytt jobb å känner mig jättetaggad inför det, kommer bli nån/nga intensiva första månader, men ska samtidigt bli skoj med nått nytt å kommer bara vara det nya jobbet som får all min uppmärksamhet :) Fast hinna med å gratta kära mamma å systerdotter som fyller då hoppas jag jag får tid över till.. 
  Börja semester med att helt ändra mina planer, vilket oftast kan bli som bäst.. Skulle ta set lungt igår, hemma, med ett glas vin å fira semestern. Brukar alltid va så trött på fredagarna efter å gått upp kl.5 varje morgon :( men så messa jag med en som kommer bli min nya arbetskollega, vi ska gå ut ikväll här i stan, då var hon ute igår oxå, klockan va strax efter 21. Å sa att kom ikväll oxå :) skulle egentligen åkt till Västerås en sväng idag, men det går å skjuta på ( inte körbar idag) så jaa,jag gjorde mig iordning å tog mig nått glas vin till å MIN likör43 drink som är så goood :)
 
 
Å bidde en trevlig kväll, med efterfest :) så kom inte i säng förrns 4 tiden i morse :P då varit vaken 23 timmar.. Sen vakna jag såklart 8 i morse som jag alltid gör när jag väl är ledig. Såå summan blir 4 timmar sömn.. Känns inte nu, haha, men kommer nog sen.. 
Nu ska jag ut på stan lite, sen försöka sola lite innan dags å göra sig klar igen.. 
 
En liten parantes bara innan jag slutar för denna gång!! En sak som gör mig väldigt ledsen är när man blir utnyttjad typ, när dom hör av sig bara när dom vill ha nått i gengäld!! Å dom andra inte kan ställa upp, då duger man.. Å jag har nog alltid varit lite för snäll å ställt upp, men nu är det slut på det!! Kan dom inte höra av sig annars å fråga om vi ska hitta på nått, så :( :( 
 
jajaja, nu ska ja inte tänka på det nå mer. Bara njuta av semestern å vara med underbara människor å det än så länge underbara vädret :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0