Helg som INTE bidde som det va tänkt!!

Nu sitter jag å försöker få tillbaka värmen, med vetekudde å tofflor som man oxå värmer i micron.. Har varit i skultuna å kollat på när min systerson Jack spelade hockeymatch, tyvärr vann dom inte matcherna, men nu har jag iaf varit å kollat, har lovat Jack det :)) 
Lite senare ska jag ta mig iväg på ett zumbapass.. Idag ist. för imorn, för jag är ledig imorn såå får se vad som dyker upp å göra.. Ska iaf. luncha med kära mamsen <3
Tog ledigt imorn, för egentligen skulle jag åkt till Västervik igår å kommit hem sent idag.. Skulle dit å hälsa på nga vänner å så skulle vi festat :) å jag hade verkligen sett framemot det, tyvärr balla jag ur pga. vädret.. Var världens snökaos där å så denna kylan :((( inte skoj om jag inte fått igång bilen idag eller om det hände nått efter vägen.. Man har varit lite drumdristig i sina tidigare avgörande å har väl blivit lite mer förnuftig, typ, på äldre dar :/ Jag älskar verkligen å köra bil å långt med kaffestopp å så, men har även respekt när det gäller vinterväglag!!

Sååå ist. bidde det en bakdag å skruva ihopdag :)

Tigermuffins som jag ska göra nötchokladfrosting till sen å ev, bjuda mina kollegor på jobbet på  :)
I ugnen..






Mazariner innan glasyren som min syster yster fått :)



Färdiga :)


Eftersom dom skulle forslas till syrran, därav den sååå snygga formen, hihi.. :P

Matbröd till mig själv :)


Mina lådor till min byrå som min misse såå gärna ville vara med å hjälpa till med :S


Färdiga byrån :)


Såå såå bidde min helg.. Får ta igen festandet å Västervik en annan helg :)))

Ha en fortsatt fin sön nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0