Måndag å ny jobbvecka...

Idag har inte varit nån vidare dag.. Har haft huvudvärk hela dan, som migrän typ, men jobba hela dan å såå hade jag sett framemot ett zumbapass ikväll.. Tog mig faktiskt iväg, såå jag hoppas det inte gjorde det värre.. Sitter nu i soffan såå får se å hoppas det ger sig snart med skallebangen :)

Lite skoj iaf ändå idag.. Min bok Cupcakes och muffins låg på jobbet å vänta, såå den bidde med hem å när jag kom hem hade jag ett paket som väntade, tyvärr utanför dörren, vilket jag INTE tycker om att posten lämnar det, nån kan ju faktiskt ta det, måste ringa å prata med dom, för det är inte första gången nu på sista tiden.. Det jag fick va dessa, har dock inte hunnit prova än, men hoppad det passar till ett åar bruna skor jag fick förut, hmmm, ska pröva på orange, få se hur det går, men tycker om färg på kläder :)







Hoppas det blir bra sen :)

Nu ska jag kurera min huvudvärk.. Lägger in en fin bild på mina kära misse <3 som nu ligger å myser bredvid mig, tätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0