Trött trött å klockan rinner iväg!!

Blir ett snabbt kort inlägg.. Klockan bara tickar tickar iväg :(

Idag fick jag iaf ytterligare ett iPhoneskal :) bidde inte riktigt som jag hade tänkt, men helt okej.. Ser bättre ut än vad det bidde på kort.. Det är liiite bling bling iaf :) Det rosa glitterskalet har jag sålt bort..



Å sååå var till affär`n å skulle handla lite frukt till ilmorn.. Eléne kommer å hälsar på så tänkte bjuda på fruktsallad :) lte nyttigt såå där :) Ååååååå dåååå kunde jag bara INTE låta bli å köpa en underbar tulpanbukett, blir lite finare sen när dom slår ut lite mer :)






Nuuu ska jag äääntligen ta mig kaffe å mitt egna hembakta matbröd :) Ha en bra fortsatt kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0