Ååå underbara sön :)

Jaha, då var det sön igen då å bara invänta en ny jobbvecka, mindre roligt..
 Idag har jag städat å donat lite sen har mamma, pappa, syrran, syrrans ena kottar Ronja å Jack varit å hälsat på syrrans dotter Malin i hennes egna lya, fika lite gott å hade trevligt :)

Igår var det finalen på melidifestivalen oxå, var hem till mamsen å pappsen å kollade å åt räkor till :) Var ju såå underbart att Loreen vann.. Hon är ju bara såå bra :) danny var oxå bra, men höll tummarna för Loreen :)

I fredags var jag såå sjukt trött, är iåf. alltid det, men denna vecka å allrahelst fre har varit extrem.. men drog mig iaf. iväg på ett zumbapass vilket var jäkligt skönt, men bidde dck inge piggare för det.. Men det kommer väl, nu börjar ju våren nalkas :)))

Å denna underbara vårblomman :)




Bidde ett nytt mobilskal i veckan oxå :) Liite bling bling :)


å så har jag råkat, hihi, anmält mig till ett bakprogram/tävling på tv, huga.. Stod å laga storkok i tis å hade tv:n på , trodde först det bara var nå reklam jag hörde, sen hör typ: om du gillar å baka gå in på sjuan på nätet å anmäl dig.. sååå jaa, jag gjorde det då.. Å redan på ons hade jag fått ett svar att jag gått vidare till nästa casting som var en djupdykningsintervju.. Jag skulle svara på en massa frågor å även skicka bilder på det jag bakar å mig själv.. Nästa steg, om jag gått ytterligare vidare blir att dom ringer mig, såå nu får vi se om det blir nå mer eller inte... Tycker bara att det är skoj jag gick vidare ett steg iaf. :)



Nu ska jag bara softa å ta det lungt resten av denna sönkväll :)




Cosmos njuter i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0