Söndag å mitt nya intresse har blivit å baka :)




Nu är det ett bra tag sen jag skrev igen.. Tiden räcker INTE till :( Idag har jag iaf haft delar av min kära familj på fikabesök <3 Har ju börjat baka mycket på sistonde, vilket är såå skoj, men det måste ju ätas upp oxå å jag kan inte bara göra det, måste ju hålla min vikt som jag äntligen ramlat tillbaka till igen :)) Men det är ju trevligare å besök oxå :) Såå nu kännns det tyvärr tomt å ensamt igen :( Bara jag å min kära misse <3


Cosmos sitter ovanpå städskåpet å har koll på oss när vi fikar :)







varför det även är så skoj å baka är för att det nuförtiden finns såå många olika fina formar :) Har även köpt nga från min goa systerdotter Ronja som hon sålde för sitt innebandylag :)



Å så köpte jag även två oloka små muffinsmorfar som jag har bakat småkakor i :)

Bl.a hallongtottor i miniatyr :)

å så införskaffa jag mig ju en bakassistent förut som oxå gör det roligare å baka, fast det hade varit ännu ännu mer skoj om jag kunde göra mig råd eller få den lila bakassistenten  :) fast den kostar liiite för mycket just nu :(


Bidde inte så mycket text, mest bilder, skriver mer nästa dag :) Nu ska jag softa lite i soffan, ha en fortsatt skön söndagskväll nu alla fiina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0