Leeedig, men bidde inte riktigt vad som var tänkt!!!

Jaaa, en en gång, låååångt mellan ggr :(
Idag å imorn har jag tagit ledigt för det var meningen jag å en arbetskollega skulle åkt till Stockholm å gått på Chicgalan på Berns å bott på hotell. Jag hade fixat biljetter å allt till oss å hade veeeerkligen sett framemot det, fuxat outfit å allt!! Å så när jag kommer tillbaka från semestern, hade redan sån jobbig ångest å mådde skitdåligt för att komma tillbaka till det jobbet :( så får jag veta att hon INTE vill åka :( Kan säga att första dan kunde inte börjat värre..
Men iaf som tur är så dök det upp nå annat.. Sååå imorn åker jag till Linköping på en annan sorts gala, inte lika mycket glitter å glamour som Chicgalan, men lite gala blir det iaf ;) å så får jag träffa nga goa grabbar som jag inte träffat sen jan i år, när dom var här å spela i stan..  Bara känslan att få åka bort, bo på hotell, äta hotellfrukost å fixa iordning sig på alla sett å vis å dricka lite god cider innan det bär av till stället ;)))
 
Idag ska jag bara vara å förbereda för imorn :)¨å så ska jag även träffa min goa, fina, kära mamma å äta lunch :)
 
Är verkligen såå tacksam för mina <3 älskade föräldrar som alltid finns där för en å stöttar å peppar i alla lägen i livet även min älskade syster å hennes fina familj <3







Nu måste jag gå ut å flytta min bil :( men fortsättning följer.. Ska återkomma efter helgen, förhoppningsvis får jag snaaart tala om ngt mer som jag har beställt å går å väntar på "leverans" spännande ska det bli ;)))
Kram till er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0