Början på nå nytt :)

Shit vilket underbart väder det är :) den här sommaren kan vi INTE klaga på iaf. hoppas sensommaren å hösten blir lika fin :) 
 
I fredags slutade jag på mitt jobb som jag varit på i 3 år och 9 mån!! Kommer sakna nga av mina fina kollegor..... Jag och mina "bordskollegor" på jobbet var ut å åt på "Mat å prat" här i stan :) vi hade det jättetrevligt. God mat å dryck å trevligt sällskap :) Fick ett jättefint blommarangemang av dom. Å utav Helena som åkt med mig till jobbet fick jag jättefina ljuslyktor ❤ allt i lila färger såklart, hihi.. 
 
 
 
 
Hade min nya gröna klänning som jag hitta för 79 kr å jackan till som hade fyndpriset 49kr. Trivdes bra i det oxå :) om man inte vill känna sig för uppklädd, men ändå klänning :) 
 
Nu lite kort om vad jag ska göra nu när jag lämnat föregående jobb.. Det ska öppna en ny butik här i lilla Sala så jag börjar nu på tisdag, å fram till 20 sept. när vi öppnar så ska vi som ska jobba tillsammans "bygga" klar butiken.. Är jättetaggad inför detta, samtidigt som det är lite skrämmande å spännande.. Men ska bli skoj :) Berättar mer sen när jag kommit igång.. 
har även kommit igång med powerwalk igen :) så skönt, ikväll bidde det ca. 8km.. 
 Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det bara en myskväll framför tv:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0