Nytt år igen :) å lääääängesen igen!!!

Jaha, då är det nytt år igen.. Detta år hoppas jag verkligen blir mitt år på många sätt <3 fast det hoppas jag ju varje år... :P Fast i år tror jag det ;)  2012 var upp å ner.. Men gjort mig av med orosmolnen som mest bara tagit en massa energi från en, än gett mig glädje...
 
Hade iaf, en underbar jul och nyår som tillbringades med min underbara familj.. Dom är bara såå bäst <3 Innan jul var det typ jobb VARJE DAG .. Så fanns inte ork till så mycket mer i dec :(  
Bakade lite smått å gott till julen :)
 
Lyxmazariner :) som jag bakat mååånga ggr nu.. t.o.m fick en beställning som jag fick betalt för :)
 
Pepparkaksdumlecupcakes med kanelfrosting :) som är ett eget ihopkombinerat recept, fick testa nga ggr. innan jag dom blev som jag tänkt :)
 
Saffransskorpor :)
 
Björnbärscupcakes med vit chokladfrosting :)
 
Bidde lite mycke bakning denna gång :P men är såå jäkla skoj å baka, nu när det även finns många snygga olika formar å olika häftiga strössen å dyl. Blir lite annat nästa gång :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0